torsdag 5 augusti 2010

8 kommentarer:

  1. Nämen Jan då! :-)
    "En gång leksing alltid leksing"...så klart.

    SvaraRadera
  2. Förmodligen den gamla vanliga visan. Fixar serien men sedan skiter det sig i play off. :-(
    Men efter mycket om och men har ledningen fattat att det är juniorerna som skall fram och inte gamla avdankade NHL-proffs som bara är intresserad i pengarna. Hungriga spelare skall det vara.

    SvaraRadera
  3. Bortskämda välbetalda snorungar.
    en gång i tiden i samma läge, fd elitspelare men nu mera vuxen!

    SvaraRadera
  4. Kommer ihåg derbyn på uterinken i Gävle.
    tusentals i 15 minusgrader,inga bortskämda snorungar då. Lillstrimma kanske lite bakfull.

    SvaraRadera
  5. Åke Lassas, Nisse Nilsson det var grabbar det...
    Jan,66

    SvaraRadera
  6. Tigern Johansson,Tord Lundström o Janne Lyck nr 13

    SvaraRadera
  7. Glömde Stor o Lillstöveln i Godtemplarna,Honken Holmkvist Strömsbro

    SvaraRadera
  8. Glöm heller aldrig Mapa Sjögren, ej heller Mats Åhlberg, Danne Labraaten, Djura Ohlsson, P O Brasar, The Abrahamsson twins och alla de andra fina spelarna. ingen glömd och listan kan göras hur lång som helst. Jan Erik Lyck var ju från Insjön så han skulle ju ha spelat i Leksand tycker vän av ordning. Istället tog han på sig det fulaste som finns, en Brynäströja... Förrädare...He he.

    SvaraRadera