
Vilken skönhet
När jag svängde in på Soi Post Office i går stod bilen där.
En passagerare släpptes av och bilen for iväg.
Jag började samtala med passageraren som var engelsman och det är hans kompis som äger bilen.
Jag misstänkte att det en kopia av något slag, men icke.
En 60 år gammal Citroen, i stort sett original men omlackad för ett par år sedan.
Vad säger du brorsan, trots att det inte är en "Bubbla"?
Jag är kär.
SvaraRaderariktigt snygg
SvaraRadera