lördag 5 juni 2010



Skickade ett brev i går
Det här är postkontoret nere på stan och Soi Post Office, eller Soi 13/2 som gatan också heter.
Jag var dit och lämnade ett brev som skall upp till Surin.
Man kan välja mellan olika alternativ, snigelpost som tar mellan 3-14 dagar - om det kommer fram.
Eller motsvarande vad vi kallar Rek och det är förstås snabbare och säkrare.
Och jag valde det sistnämnda för 32 baht.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar