
Samkväm i går kväll
I går kväll var det seans hemma hos den här killen som jag berättat om tidigare.
Det var drygt 10 personer som satt där från 7 till 11 PM.
Mon var förstås där, hon är helsåld.
Det är inte min sak och jag skulle aldrig komma på tanken att ha synpunkter, men faktiskt så skrämmer han mig en aning.
Jag åkte förbi och tog en titt, men åkte sedan snabbt vidare...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar