Inte något för mig Det här stället ligger 3-400 meter hemifrån mig utefter Soi Nernplabwan. Jag åker förbi dagligen och ryser varje gång. Någon rapport härifrån kommer det knappast. Avskyr ormar och betala för att se de vidriga kräldjuren - never...
Jaha så det var härifrån sköldpaddan hade rymt, förmodligen jagad av några kobror. Ja då vet du att du snart kommer att få besök av små gulliga slangar i din trädgård. :o)
Håller med Jan, vidriga djur. En ormkille försökte gång på gång lägga en sådan runt min hals på Phuket, till sist smög på mig när jag åt middag på en restaurang. Då sänkte jag honom med en rak höger och sedan kom polisen. Tänkte att nu är det kört, men de gav sig på den stackaren. Han fick stryk och ormen tog de om hand. Han fick åka till häktet. Än värre är det med drogade apor. Usch.
Jaha så det var härifrån sköldpaddan hade rymt, förmodligen jagad av några kobror. Ja då vet du att du snart kommer att få besök av små gulliga slangar i din trädgård. :o)
SvaraRaderaHåller med Jan, vidriga djur. En ormkille försökte gång på gång lägga en sådan runt min hals på Phuket, till sist smög på mig när jag åt middag på en restaurang. Då sänkte jag honom med en rak höger och sedan kom polisen. Tänkte att nu är det kört, men de gav sig på den stackaren. Han fick stryk och ormen tog de om hand. Han fick åka till häktet. Än värre är det med drogade apor. Usch.
SvaraRadera