torsdag 17 juni 2010

Prins Daniel otrogen med klasskamrat i Ockelbo

Nu på morgonen ligger jag i sängen och funderar.
Hur skulle kungafamiljen, hovet och framförallt kvällsblaskorna hantera situationen?
Några dagar innan bröllopet visar det sig att präktiga Prins Daniel, inte alls är så präktig och inte alls den svärmorsdröm vi trott.
Det visar sig nämligen att han under hela tiden med Vickan hoppat över skaklarna med en liten donna hemma i Ockelbo.
Han har sagt att han åkt hem och hälsat på mamma och pappa, men det var inte hela sanningen.
Vänsterprasslet Eva (som egentligen heter något annat) avslöjade den här pikanta storyn två dagar innan prinsen skall bli prins.
- Egentligen skulle jag inte berättat detta, men jag tycker Victoria verkar vara en trevlig tjej, som bör få veta vilken drummel till karl hon valt, säger Eva som nu sålt hela storyn med ensamrätt till Hänt i Vecket för okänd summa.
En källa nära Eva berättar att det rör sig om cirka 10 mille.
Ha ha, det här skulle jag vilja se och välkommen i gänget säger Jonas.

2 kommentarer:

  1. Årets scoop.....en riktig kioskvältare kan man säga!
    Jag kommer alltid ihåg var jag läste det först! :-)

    SvaraRadera
  2. Wow! E de sant? Undrar hur mycket du får om du går till nån tidning och avslöjar det?

    SvaraRadera