torsdag 3 juni 2010



Förberedelser inför helgen
Så här ser det ut efter Beach Rd just nu.
Hundratals med sådana här...sådana här?
Jag vet inte vad de kallas men här skall det bli marknad i kolossalformat i helgen.
Beach Rd kommer att stängas av för trafik och det blir förmodligen en riktig folkfest.

4 kommentarer:

  1. Ja skulle nog kalla det för partytält eller nåt liknande!

    SvaraRadera
  2. Javisst Partytält , säger vi i Svedala! :-)

    SvaraRadera
  3. Ja var nere å kollade till lite oxå.. Går dom längs hela beachroad? orkade inte gå hela vägen... Vet du om det kommer vara liknande tält ute på vägen eftersom dom ska stänga av trafiken?

    Kommer la förresten bli en väldig omväg för alla som vill åka bahtbuss till walkingstreet...

    SvaraRadera