lördag 5 juni 2010



Förälskelse i en dator
Jag har medvetet hållit mig undan affärer som saluför prylar som denna.
Kämpar på med min fem år gamla Mac med urusel kapacitet. Men den räcker numera för mina enkla behov.
Men i går på Tuckom slank jag in och provkörde bland annat våra panoramabilder i en sådan här.
Jag fick ståpäls, som Gunde skulle ha sagt.
Herregud vilken dator...
Men kostar också därefter, cirka 50 000 B med 21.5 tums skärm.

2 kommentarer:

  1. Ja dom är inte att leka med... Hade gärna haft en sån till att bildbehandla med =)

    SvaraRadera
  2. Sneeker i Örebro5 juni 2010 kl. 17:55

    Ja du verkar ju ha fastnat för Mac av någon anledning, själv har jag alltid kört pc, och dessutom bara stationär, har aldrig ägt en laptop men har vissa funderingar på att införskaffa mig en sådan i framtiden, kan vara bra att ha med sig när jag åker till Thailand.

    SvaraRadera