fredag 21 oktober 2016

Motiverad till tusen
Igår hade jag föresatt mig att presentera något intressant, något utöver det vanliga ifrån platsen jag bebor.
Pyttsan, det sket sig...


Full av energi hoppade jag på lilla Mc:n och drog iväg på upptäcktsfärd i närområdet.
Se här, de har rensat i kanalen - spännande...


...stannade och köpte honung av den här madamen.


...10, 20 och 30:e är det stor-stora marknaden här i stan och jag hade ett ärende dit. Men först en förfriskning i form av grönt te.


...och det här var ärendet. Inköp av ett stycke handduk som skydd för ugnen som jag har ute - ja, under tak.


...efter denna spännande och händelserika dag tog åldern ut sin rätt och favoritsysslan vidtog.
 Samt höll tummarna att inte Pan skulle ringa och önska hjälp med något på jobbet. (Det gjorde hon inte).

2 kommentarer: