tisdag 2 september 2014



Ordet är delegera
Det förefaller som att frun inte haft en susning vad det betyder att delegera.
Men nu ser det ut som att poletten ramlat ner - efter månader av tjat från min sida.
Nu är det andra som får ta ett större ansvar och hon kan ta ledigt några timmar mitt på dagen - för att träffa mig till exempel.
Igår snurrade vi runt på stan och gjorde en del inköp, kläder och en del andra prylar som det fanns behov av.
Kul med en avspänd fru igen - hoppas det håller i sig.
PS. Tidigt på mornarna håller jag mig dock undan när de drar igång dagens verksamhet - då kan det vara kort stubin. DS.

1 kommentar:

  1. Hej , va bra att ni kan göra saker tillsammans nu, bra att du tjatar på Pan.Ni kan åka till kusten och bada och koppla av några dar.;-) Pans klänning är jättefin.Hälsningar Lotta Stockholm

    SvaraRadera