Hej Jan,Kul, vilken uppryckning av grabbarna.Nytändning med tränarbytet!Hoppas det håller i sig.Hälsningar från Ulf i Stockholm
Hej Jan,
SvaraRaderaKul, vilken uppryckning av grabbarna.
Nytändning med tränarbytet!
Hoppas det håller i sig.
Hälsningar från Ulf i Stockholm