Hej Jan,Vad trevligt det ser ut med dessa prydliga skoluniformer.Hälsningar från Ulf i Stockholm
Jag tror att lillebror glömt skorna.
Ha ha - undrar när han märker det?
Hej Jan,
SvaraRaderaVad trevligt det ser ut med dessa prydliga skoluniformer.
Hälsningar från Ulf i Stockholm
Jag tror att lillebror glömt skorna.
SvaraRaderaHa ha - undrar när han märker det?
Radera