söndag 1 juli 2018


Stort tack till Reinfeldt och Löfven m fl för att ni berikar vårt land.

2 kommentarer:

  1. Ja precis, men det är ju synd om dom, Jaga svenskar istället som kanske missat ett par hundra i skattebetalning. Det är så jävla ruttet i Sverige så du anar inte, men som tur är så verkar ett parti vara på rejäl fram march.

    SvaraRadera
  2. Hej Jan,
    Ja, ett stort tack!
    Det känns rent ut sagt förjävligt när man läser om detta.
    Konstigt att Expressen skriver som det är, sanningar som detta brukar ju alltid sopas under mattan.
    Hälsningar från Ulf i Stockholm

    SvaraRadera