tisdag 3 juli 2018



Snart 4 am och här sitter jag och slukar allt som går från Chiang Rai.
Men nu MÅSTE jag gå och lägga mig.

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt trevligt att alla 13 lever efter 10 dagar i grottan
    Starkt psyke i den gruppen gissar jag
    Budda vakar över de sina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mycket imponerande, själv hade jag nog fåt spel dag 2.

      Radera