torsdag 5 juli 2018




Jag är en skojt ålråjt...
Det var ett jättepådrag med elever från olika skolor som hade samlats.
Marscherade omkring på en fotbollsplan med nästintill militärisk drill.
Scoutrörelsen i Thailand är stor och mäktig och ingår i skolans läroplan.

2 kommentarer:

  1. När jag var skojt fick jag lära mig att göra en råbandsknop,pålstek, ja you name it. Mennnn idag kan svenska ungar bara göra en kärringknut! = en misslyckad råbandare. Utvecklingen går framåt med stormsteg,not. Off topic men herregud, är det bara jag som anser att dagens ungdomar är hyyyyperlättkränkta. Tror thailand har friskare barn, tyvärr. Hälsningar från WJ

    SvaraRadera
  2. https://www.youtube.com/watch?v=QvMsAWx1H7c

    SvaraRadera