Faaaaaaaaaaaan...
För det mesta, nästan alltid gillar jag gasspisen jag har i köket.
Nackdelen är att gasen ibland tar slut - vilket den alltid gör vid högst olämpliga tillfällen.
Av någon underlig anledning tar den aldrig slut när maten i princip är klar, utan alltid när jag precis börjat brassa.
Nu måste jag invänta någon av drängarna som tar sidovagnen och åker till macken för påfyllnad.
Men jag tänker inte vänta på det - åker in till stan och Jepa Steakhouse, det var ett tag sedan.
Vad brukar Du äta för gott på Jepa….
SvaraRaderaGun i Knivsta