hörde av min thaifru att tränaren/ledaren får mycket skäll för att han tog in grabbarna i grottan, han vill visst inte komma ut, hörde också att han delat sin egen mat till grabbarna och inte ätit något själv, får innerligt hoppas att han behandlas väl, hoppas allt går bra å alla kommer ut helskinnade
Är detta inte typiskt militärer, kan sova på och var som helst. det var ju vanligt när man gjorde lumpen..
SvaraRaderaMed vänlig hälsning/ Sven Luleå/Phrae
hörde av min thaifru att tränaren/ledaren får mycket skäll för att han tog in grabbarna i grottan, han vill visst inte komma ut, hörde också att han delat sin egen mat till grabbarna och inte ätit något själv, får innerligt hoppas att han behandlas väl, hoppas allt går bra å alla kommer ut helskinnade
SvaraRaderaTrist att börja tjafsa med tränaren, läste att polisen är inkopplad.
Radera