Hej Jan,Underbart, undrens tid är inte förbi.Hälsningar från Ulf i Stockholm
Nu får man bara hoppas att de kan få ut ungdomarna också..Vore ju helt fantastiskt om det kunde bli verklighetGun i Knivsta
Tack Gode Gud
Hej Jan,
SvaraRaderaUnderbart, undrens tid är inte förbi.
Hälsningar från Ulf i Stockholm
Nu får man bara hoppas att de kan få ut ungdomarna också..
SvaraRaderaVore ju helt fantastiskt om det kunde bli verklighet
Gun i Knivsta
Tack Gode Gud
SvaraRadera