Trevligt - förbaskat trevligt t o m.
Efter de senaste dygnens intensiva regnande har stora fält och vattendrag svämmat över.
Då passar en del på att förena nytta med nöje, som de här tre väninnorna.
Iväg och fiska.
Jag gjorde en liten inspektionsresa med mc:n och kom bara 200 meter hemifrån då jag stötte på det här glada, trevliga sällskapet.
Jag blev kvar en lång stund och konstaterar återigen - det har sina poänger att bo på vischan.





Inga kommentarer:
Skicka en kommentar