fredag 29 juni 2018


En ny dag.
Tänker på pojkarna i grottan.

3 kommentarer:

  1. Man får verkligen hoppas att de håller ut och stöttar varandra samt att det är sant att de hade lite mat med sig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Avsikten var nog menat som ett kortare besök och hade de mat med sig torde den tagit slut dag 1 eller 2.
      I morgon har de varit instängda en vecka.
      Dricksvatten är det viktiga.
      De av er som tror på en högre makt uppmanas att be en bön.

      Radera
  2. Hej Jan
    Mina tankar går flera gånger varje dag till dessa stackars barn och till deras förtvivlade anhöriga.
    Trots att tiden håller på att rinna ut måste vi hoppas på det bästa.
    Hälsningar från Ulf i Stockholm

    SvaraRadera