torsdag 8 mars 2018


Domkraftsinnehavare
Så länge jag kan minnas har jag önskat mig en domkraft.
Nu vid 74 års ålder gjorde jag slag i saken och inköpte en - 280 THB.
I morgon skall jag ut och hissa upp grejer.

2 kommentarer:

  1. Vad kul nu kan Du göra många saker med domkraften Är en värdefull sak att ta till vid vissa situationer Lycka till Vem hade bott på vinden?????????
    Gun i Knivsta

    SvaraRadera
  2. Det blir ett stort lyft för hela bygden

    SvaraRadera