Domkraftsinnehavare
Så länge jag kan minnas har jag önskat mig en domkraft.
Nu vid 74 års ålder gjorde jag slag i saken och inköpte en - 280 THB.
I morgon skall jag ut och hissa upp grejer.
Vad kul nu kan Du göra många saker med domkraften Är en värdefull sak att ta till vid vissa situationer Lycka till Vem hade bott på vinden????????? Gun i Knivsta
Vad kul nu kan Du göra många saker med domkraften Är en värdefull sak att ta till vid vissa situationer Lycka till Vem hade bott på vinden?????????
SvaraRaderaGun i Knivsta
Det blir ett stort lyft för hela bygden
SvaraRadera