fredag 9 mars 2018


Domkraften
Nu skall jag berätta varför jag köpte domkraften igår.
De här vattentankarna är robusta saker och inget man fixar med handkraft.
Jag skall krypa in och med hjälp av bräder montera domkraften och pressa ut den här skadan.
Jag har inte kommit på något annat sätt och tror det kommer att funka.
Aningen skenant och tänker inte berätta vad som hänt. :-)

1 kommentar:

  1. Hej Jan,

    Ojsan, ja saker kan hända. Krypa in? Ta det väldigt varligt så du inte fastnar eller att du skadar dig.
    Önskar dig lycka till.
    Hälsningar från Ulf i Stockholm

    SvaraRadera