onsdag 5 juli 2017


Pensionärens privilegium
Hade ambitionen att uträtta ett och annat idag.
Det blir inte så.
Intog en bekväm position och betraktade regnet.
Och värst av allt kylskåpet är tomt och jag börjar bli hungrig.
Jag har ett svagt minne av att jag inköpt ett regnställ - undrar var det är?

2 kommentarer:

  1. Skjut inte upp till i morgon det som kan göras i övermorgon. :-)

    SvaraRadera
  2. Det är en ynnest att följa dig o dina eskapader i Thailand!! :-)
    Det lutar väl åt att en annan hamnar i liknande situation när åren närmar sig. Viss ångest och viss längtan!

    SvaraRadera