lördag 8 juli 2017


Om några år - utifall jag lever...
Haha, snart sitter jag där - "färdtjänsten" i Rattanaburi. Men vi kommer helt säkert ut på dagarna, får frukt och vällagad mat med mycket grönsaker. Och har inte frun tid med mig p g a jobbet anställer jag en kvinna som sköter om mig på heltid om det behövs - 10 000 baht i månader eller 2 000 SEK. Finns många kvinnor som vill ha det jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar