tisdag 11 juli 2017
Dragon-frukten på gång
Vissnade blommor och frukter som det ser ut idag.
...och för en vecka sedan, blommar bara en dag eller två - tyvärr.
2 kommentarer:
Tessan
11 juli 2017 kl. 16:57
Var gjorde du av måndagen.
Svara
Radera
Svar
Jan Luthman
11 juli 2017 kl. 18:15
Noll inspiration för bloggen, men aktiv hemma på gården.
Radera
Svar
Svara
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Var gjorde du av måndagen.
SvaraRaderaNoll inspiration för bloggen, men aktiv hemma på gården.
Radera