Trevlig tjej
Jag brukar besöka Pans affär vid busstationen mest varje dag.
Och förse mig med något ätbart - frukt t ex.
Där jobbar den här tjejen.
Om henne kan man säga att hon är toppen, noga, trevlig och man kan lita på henne.
För övrigt är hon i början av graviditet - så nu vet ni det.
Aj då Jan hihi
SvaraRadera