söndag 9 oktober 2016


Nej, någon Fred Astaire blev jag aldrig
Jag har aldrig varit speciellt dansant, vare sig i ungdomen eller på äldre dar.
Visst, vi grabbar i Falun i slutet av 50-talet gick på dans och jag kunde hjälpligt stappla kring i en foxtrot till Backlunds orkester - tror jag ett gäng hette?
Numera kommer jag på mig att jag rätt ofta tittar på dans via You Tube och tycker det är förbaskat häftigt.
Och häftigast av allt är detta - tango.

1 kommentar: