Kallas service
Om jag inte minns fel var det så här en gång i tiden i Sverige?
När jag nu tankar bilen anländer tre killar, en fyllde på diesel och två putsade rutorna runt om.
När det var klart öppnade jag sidorutan och lämnade betalningen för soppan.
Rengöringen är gratis.

Hej Jan
SvaraRaderaHar väl kommit tillbaka lite i Sverige var och tankade i Valbo
Blev erbjuden koll av olja o kylarvätskan det senare har väl du
Inget behov av jag hade glykol ner till -40 macken var OK
Mvh. Risnisse