torsdag 6 oktober 2016

Dagens 60-talare


1 kommentar:

  1. Roy Orbison är min absolute sång favorit
    Ovan nämnda låt och hans "Oh pretty woman" vilka fantastiska låtar av en av de största som funnits!
    Lyssnar ofta i bilen på min store favorit, Big O, som han även kallades.
    Alltid klädd i svart och sina svarta Ray Ban glasögon
    För mig, minst lika stor som Elvis.
    Ulf i Stockholm

    SvaraRadera