fredag 2 september 2016


Saknar ibland - havet alltså...

2 kommentarer:

  1. Kan jag förstå.
    Mvh
    Ulf i Stockholm

    SvaraRadera
  2. Vi är nog många som saknar både havet och värmen.
    Mvh

    Skånska Lasse

    SvaraRadera