fredag 2 september 2016
Saknar ibland - havet alltså...
2 kommentarer:
Anonym
2 september 2016 kl. 08:47
Kan jag förstå.
Mvh
Ulf i Stockholm
Svara
Radera
Svar
Svara
Anonym
2 september 2016 kl. 11:25
Vi är nog många som saknar både havet och värmen.
Mvh
Skånska Lasse
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Kan jag förstå.
SvaraRaderaMvh
Ulf i Stockholm
Vi är nog många som saknar både havet och värmen.
SvaraRaderaMvh
Skånska Lasse