Jävlar i helvete
Oavsett vem som nu gjort detta tror jag inte att det finns något som gör mig mera förbannad.
Tre snorisar tar sig in hos en 76-årig kvinna i Upplands Väsby.
Brottar ner henne och skär henne i händerna.
När hon låg ner höll de en kniv mot hennes hals.
Stal grejer och lämnade platsen.
Knappast troligt att de som en gång var ordningsmakten får tag på slynglarna.

Det är knappt att dom utreder mord idag. De flesta ärenden blir en rapport som hängs in i en pärm och samlar damm i evighet. (finns inga poliser i Sverige idag)
SvaraRadera