Hej igen Jan! Först av allt måste jag igen säga att jag är mycket, mycket glad att du kört igång igen. Som du säkert vet har jag följt din blogg under lång tid och blev superglad när jag upptäckte att du startat upp igen. Floating marker, ett helt okej utflyktsmål. Nära stan, så lätt att åka till och från. Trevlig helg önskar Ulf i Stockholm
Hej igen Jan!
SvaraRaderaFörst av allt måste jag igen säga att jag är mycket, mycket glad att du kört igång igen. Som du säkert vet har jag följt din blogg under lång tid och blev superglad när jag upptäckte att du startat upp igen.
Floating marker, ett helt okej utflyktsmål. Nära stan, så lätt att åka till och från.
Trevlig helg önskar Ulf i Stockholm