torsdag 1 september 2016


Dagens Olle
Nu får de ta och ge sig, tycker jag.
Någon har skvallrat på "kommunkontoret" att Mas-Olle förmodligen kommer att förära oss med ett besök i höst.
Men herregud det är nästan tre månader till förmodad ankomst och redan nu har de börjat putsa och feja i stan.
Och jag har mina misstankar vem som har "glappat".

2 kommentarer:

  1. HaHa, har dom redan börjat snygga upp stan, det hinner ju bli skitigt innan jag kommer, så som folk slänger allt skräp där efter gatorna, kan det vara din Fru som "Glappat" eller?
    Idag gör jag äppelmos, en stor laddning till Gröten som du vet jag gillar.
    Hälsar Olle

    SvaraRadera
  2. Jag kom på vem som "Glappat" Alla "Brudarna" såklart.

    Mas-Olle

    SvaraRadera