måndag 5 september 2016
Äntligen +20
Om inte orolig direkt, men aningen konfunderad har jag varit rätt länge gällande Faa och hennes vikt.
Hon har pendlat kring 18-19 kilo, jag vet inte hur länge.
Men nu har den lilla kroppen passerat 20 kg och det firade vi med en glass.
2 kommentarer:
Anonym
5 september 2016 kl. 11:25
Hej Jan.
Det är ganska länge sedan man vägde 20kg.
Mvh
Skånska Lasse
Svara
Radera
Svar
Jan Luthman
5 september 2016 kl. 12:55
Ha ha, det är några år sedan...
Radera
Svar
Svara
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Hej Jan.
SvaraRaderaDet är ganska länge sedan man vägde 20kg.
Mvh
Skånska Lasse
Ha ha, det är några år sedan...
Radera