Jämmer och elände
Förutom ormar är det en sak jag får ångest av och det är tandläkare.
I övrigt är jag inte speciellt rädd av mig.
Jag vet inte vad det beror på men jag gruvar mig i veckor efter beslut har tagits att jag måste dit.
När jag väl är på plats i den fruktansvärt vidriga ställningen i stolen brukar det alltid gå bra - men innan...
Jag har en tandläkare 200 meter ifrån där jag bor så det är enkelt att ta sig dit.
Skärpning Jan.
Själv har jag tid hos tandläkaren nästa vecka, blir ett besök om året. Har aldrig haft några problem, tycker faktiskt att det är lite "skönt" Trevligt att få luta sig tillbaka och öppna munnen, känns skönt att bli "ren" i munnen!
SvaraRaderaTrevligt att du körde igång bloggen igen!