Det gick snabbt över
Igår fm fick jag något konstigt sug i kroppen, det kändes ungefär som arbetslust när jag försöker erinra mig den känslan.
Bytte om, på lilla MC:n och bort till farmen.
11 kilometer, parkerade i skuggan under ett träd och såg mig om.
Och känslan jag tidigare haft var som bortblåst när jag såg allt som skall göras.
Jag var där max fem minuter och insåg att detta var inget för en pensionär som har rätt att ta det lugnt.
På MC:n igen och 20 km till stora Tesco Lotus i Tha Tum för att köpa frysta blandade bär till sylt.
Sedan hem och göra fläskpannkaka - bättre så...

Hej Jan.
SvaraRaderaÅldern tar ut sin rätt, själv kan jag känna att min lille kropp inte behöver allt arbete den får.
Mvh
Skånska Lasse