tisdag 16 september 2014


Ett rykte har nått redaktionen
Jag hoppas verkligen att det finns ett uns av sanning i ett rykte som nått vår vän postiljonen och som vidarebefordrat det till mig.
Ägaren till restaurangen där vi var på födelsedagskalas i lördags håller på att uppföra en pool och i anslutning till den ett gym.
Ivrigt kickade (elstart) jag igång redaktionsmoppen och susade till platsen för en inspektion - och fann detta.
Ja, inte vet jag och ingen fanns på plats att fråga?
Men nog ser det lurt ut och idag skall saken utredas.
Det vore verkligen toppen om det är sant och en pool är det jag saknar här - och Leksands Brungräddade förstås...

2 kommentarer:

  1. Det är bara att hoppas.
    Jag har satt frugan på att skaffa lite information om detta. Enligt henne så ska en av tjejerna i kassan på hennes jobb veta det mesta om detta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Din fru kan koppla av - jag vet allt om detta och rapport kommer i morgon på denna blogg.

      Radera