onsdag 26 juni 2013




Stort tack M@rie
Idag kom postman inglidande på sin moppe och levererade två paket från Sverige.
Båda sprängfyllda med attraktiva varor, varav jag väljer att visa detta.
Tack till vännen Marie i Stockholm som sänt båda paketen.

6 kommentarer:

  1. Jag kan (nästan) höra jublet från Ban Nong Ka.... :-)
    M@rie är en pärla....

    SvaraRadera
  2. Konstigt jag ser inga bilder

    SvaraRadera
  3. Självklart så hjälper man en vän i "nöd", man kan ju inte sitta i de Thailändska skogarna och sukta efter Vikabröd och västerbottenost t ex hur länge som helst! Det förstår ju t om en blondie!
    Du hjälper Thailändarna som behöver hjälp och jag skickar lite godsaker till dig, bytt är bytt!

    Tack Lars, när du ändå är "på tråden" undrar jag ifall man skulle kunna hyra in dig när man ska på semester. Hur tror du min gräsmatta ser ut efter 6 dagar på Gotland? ;-)


    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack M@rie, för att du ger mig ett sådant förtroende - självklart bistår jag dig med några goda råd om hur gräsmattan skall vårdas, när du reser bort. En gräsmatta är inte att leka med, men man kan gärna leka på den! :-)
      Du får gärna återkomma senare, närmare din resa - så jag först kan studera alla tillgängliga väderprognoser för Gotland.
      Jag hoppas att Redaktör´n här på bloggen kanske kommer på bättre tankar, efter festandet som du bjuder honom på, och berättar/frågar om val av lämpliga grässorter som är tänkbara när han ska till med sin gräsmatta.

      Radera