Oj oj oj, vilken fest det blev
I kväll gick jag lös på delar av innehållet i paketen som M@rie sänt.
Kokade potatis (från Lotus, Rattanaburi) stekt inlagd strömming, sill, Onsalakorv och Vika bröd macka med lagrad Prästost.
Skippade Leo ölen vid detta högtidliga tillfälle och inköpte en bamse till Heineken.
Nu mår jag rätt bra kan jag meddela om någon undrar.
Oj-oj! Det där lät som rena rama gourme-måltiden det. :-) Bon apetit! Smasken!
SvaraRaderaÖl som öl, eller? Öl förstår jag mig inte på, men god mat måste man ha. Sedan kan du ju ta ett bad i tunnan o rapa lite. :-)
SvaraRadera