För övrigt
...ser jag att Anders Borg hotar med könskvotering i näringslivets styrelser genom en lag.
Och kvinnor som har en del innanför pannbenet vill naturligtvis inte bli inkvoterade.
De vill sitta i en styrelse i kraft av egen kompetens och inte för att de råkar var kvinnor.
Eller hur?
...undrar jag om ni noterat att jag inte skrivit en rad på flera dagar om den nippriga invandringspolitiken.
Ja, förutom det här då.
Ja drit i den du bor ju här.
SvaraRaderaNoterat... :-)
SvaraRaderaDet vände snabbt - THB 4660.54 för en tusing - inte bra!
SvaraRadera:-(
Radera