söndag 23 juni 2013


Det närmar sig
Pan har fått passet och på tisdag bär det av till Malaysia för att träffa chefen.
Det är första gången hon har ett pass och skall lämna Thailand - och hon har en aning resfeber kan jag avslöja.
Även skall några kolleger från Surin med så hon har sällskap.

2 kommentarer:

  1. Det kommer gå galant, det är jag helt säker på! Hon är ju en "tuff brud i lyxförpackning". :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror jag med - att det kommer att gå galant.
      Värre blir det nog med "hemmafronten" där jag, en smula ringrostig, skall ta hand om flickebarnet.
      Men jag har lämnat klara direktiv till ömma modern om vissa praktiska detaljer.
      I prydliga högar (en för varje dag) skall ligga rena kläder för fritid, samt dagens skoluniform - de har olika för olika veckodagar.
      Högarna skall tydligt vara märkta med lappar vilken dag som avses.
      Sedan det här med frukost och middag.
      Frukosten kommer inte att bli något problem, youghurt, corn flakes, macka och en kopp choklad går i alla lägen.
      Och till middag åker vi in till stan och besöker någon restaurang - lätt som en plätt.

      Radera