fredag 21 juni 2013
...hö- och stolpteamet tvättade sedan bord och bänkar vi haft ute, för vidare transport till nya uteplatsen.
1 kommentar:
Lars
21 juni 2013 kl. 13:38
Usch, vad det dammar där!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Usch, vad det dammar där!
SvaraRadera