fredag 21 juni 2013


...sedan rullade den här grabben in på gården med dam och hund i sällskap. En ny bekantskap vid namn Rolf och som dagligen hänger med på bloggen.
Han hade ringt dagen innan och frågat om det gick bra att komma förbi och heja då han passerade genom området.
Vilket det naturligtvis gjorde.

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att få ett "ansikte" på de som kommenterar.

    SvaraRadera
  2. Ja, vore roligt hälsa på Jan...då jag bara bor en sådär 7 mil från gården hans.Även jag en trogen "följare" av bloggen.Undrar om man är välkommen?

    Hälsningar Frank

    i byn ban nong crob Krasang
    Buriram SKYPE nabru1112

    SvaraRadera