onsdag 19 juni 2013
Inför kommande helg - hej Lars i Borlänge
1 kommentar:
Lars
19 juni 2013 kl. 09:27
En klassiker - det är dom där turisterna som inte uttala Midsommar riktigt :-)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
En klassiker - det är dom där turisterna som inte uttala Midsommar riktigt :-)
SvaraRadera