tisdag 5 februari 2013



Nyöppnad restaurang
De här damerna känner Kenth till sedan han var här och hälsade på.
De två till vänster är systrar - hon till höger vet jag inte, släkt kanske?
Deras mathak har varit stängt några månader, men nu har de öppnat igen och det är inte så dumt.
Jag käkar lunch inne i stan mest varje dag och det här är ett av ställena jag besöker.
Det är bra med de här stamställena då de vet hur jag vill ha käket.

2 kommentarer: