Chang bitter lemon är inte dum den heller.
Håller med... och troligen nyttigare än cola!
Jan drikker bara pepsi om jag inte mins fel.
Jag försöker bryta det mönstret Kenth, det här är bra alternativ. Har nu också provat bitter lemon som Kjell här ovan rekommenderade - med beröm godkänd.
Chang bitter lemon är inte dum den heller.
SvaraRaderaHåller med... och troligen nyttigare än cola!
SvaraRaderaJan drikker bara pepsi om jag inte mins fel.
SvaraRaderaJag försöker bryta det mönstret Kenth, det här är bra alternativ.
RaderaHar nu också provat bitter lemon som Kjell här ovan rekommenderade - med beröm godkänd.