
Träffade Pattayaredaktörn
Det blev så klart tillfälle att träffa Kenth vid det här besöket i badebyn.
Vi arrangerade en liten redaktionskonferens på strategiskt ställe med bra utsikt nere vid Beach Rd.
Vi ville vara anonyma vid vårt möte, men några ihärdiga paparazzi hade fått tips var vi satt.
Kvällen efter var vi ut och käkade thaifood på ett ställe som han rekommenderade - riktigt bra.
Kontakta Kenth om ni vill ha vägbeskrivning.
Är Kenth med i Din Del ?? lol
SvaraRaderaKul att träffas igen och snakka lite skit saknar dig här i Badebyn.
SvaraRaderaVar ligger thai-restaurangen?
SvaraRaderaSvara Kenth.
RaderaHan höll dig väl inte uppe halva natta:)?
SvaraRaderaHa ha, nej det var tidig hemgång. Både han och jag dras med förkylning och har varit i bättre form. Och du vet hur FRUKTANSVÄRT sjuka vi karlar blir vid förkylning.
Raderaresturangen ligger i nya Made in thailand/Numera night plaza
SvaraRadera...och då undrar Rune: Var ligger Night Plaza?
RaderaVilken hatt Luthman!
SvaraRaderaDu ser ju ut som en riktig turist nu med kameran på magen och allt. Men du är väl en turist i Ankeborg nu när du flyttat ut på landet?
Ha de, vi ses eller hörs om 2 veckor då den riktiga turisten ankommer från det stora landet i väst...
Till Kenth!
SvaraRaderaVar Night Plaza ligger fixar jag enkelt!! night plaza yuú thii nay
MEN ofta ligger det ju ett halvdussin små restauranger bredvid varandra. Är det bara en thai restaurang där?
Rune - som gillar thaimat!!
Det ligger på second rd på höger sida 100 m längre fram på vänster sida ligger Central festival nu pratar jag färdriktning.
SvaraRaderaDet finns bara ett matställe där inne längst upp till höger.