söndag 25 mars 2012


Foto Privat/Aftonbladet

Första april?
Man tror banne mig inte att det är sant.

4 kommentarer:

  1. Dom dä jävla byråkraterna kör jag på ett rådjur den ligger skadad vid vägen så tar domkraften dödar den så den inte lider.

    SvaraRadera
  2. Visserligen gäller det här inte slakt utan att förkorta lidandet för ett trafikskadat djur.
    Och visst är nackstick tillåtet i Norge.
    Och förvisso importerar Sverige halalslaktat kött där luftstrupe och blodkärl till hjärnan skärs av med en långdragen dödskamp som följd.
    Men det är betydelselösa detaljer.
    Här gäller det ju att leva upp till EU-diktat och att efter bästa förmåga jävlas med en näring som håller på att gå under.
    Olaus

    SvaraRadera
  3. I sann byråkratisk anda skulle han åkt elva mil t.o.r. för att hämta bössan. Att renen då plågats en timme eller två har ingen betydelse för idioten, förlåt, byråkraten. Man blir så trött på all denna dumhet och resursslöseri, som borde användas till brottsbekämning istället.

    SvaraRadera
  4. EU är ett jävla skit
    Men nu har vi baxat det ända hit!
    Herrejävlar!

    SvaraRadera