torsdag 29 mars 2012
Devalvering eller inte
Det är en hel del snack om en devalvering av den thailändska valutan - eller inte.
Gissa vad jag hoppas på.
1 kommentar:
kenth
30 mars 2012 kl. 01:22
Detta har man ältat i flera år nu,
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Detta har man ältat i flera år nu,
SvaraRadera