söndag 25 mars 2012


Bild The Nation

Det brinner i norr
Pratade via telefon med kompisen Conny uppe i Chiang Mai igår.
Vissa dagar är det för jäkligt med röken, meddelade han.
Men igår hade han sett solen - trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar